Klient w centrum uwagi

W dzisiejszym świecie ważne jest budowanie pozytywnego CUSTOMER EXPERIENCE, czyli wrażeń i doświadczeń klienta, gdy ma kontakt z nami bądź naszą firmą. Jak wskazują badania* co trzeci konsument rezygnuje z usług firmy już po pierwszym niemiłym doświadczeniu.

 

Jak wiecie 🤔 negatywne opinie opowiadamy chętniej, zatem złe doświadczenia jednego klienta zostają przekazane szerszej grupie osób. W ten sposób, My jako Firma, tracimy klientów pieniądze jak również czas konieczny na odzyskanie dobrej opinii ‼️

 

Można temu zapobiec! 🧐

Kluczem do rozwiązania problemu jest wprowadzenie odpowiedniej kultury obsługi klienta w firmie.

* https://www.badanie-opinii.pl/raporty/badanie-jakosci-obslugi-klienta

10 PRZYKAZAŃ OBSŁUGI KLIENTA WG. ROBERTA ZYCH

Robert Zych, szef firmy i handlowiec z ponad 25-letnim doświadczeniem w dziedzinie obsługi klienta, wprowadził do swojej praktyki wskazówki Tony’ego Hsieha opisane w książce „Delivering Happiness”. Stworzył z nich “10 przykazań obsługi klienta”, które prezentujemy poniżej.

1️⃣ Zadziwiaj swoją obsługą.

2️⃣ Poddawaj się zmianom i dąż do zmian.

3️⃣ Baw się i bądź trochę dziwny.

4️⃣ Szukaj przygody, bądź kreatywny.

5️⃣ Rozwijaj się i ucz.

6️⃣ Twórz w zespole otwarte i szczere relacje poprzez komunikację.

7️⃣ Twórz pozytywnie myślący zespół i rodzinną atmosferę.

8️⃣ Rób więcej za mniej.

9️⃣ Miej pasję i determinację.

🔟 Bądź skromny.

Każde przykazanie zostało rozwinięte i zobrazowane własnymi doświadczeniami autora w książce 📖 „Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi”.

Nie chcąc odbierać autorowi Jego praw, a Wam przyjemności z czytania dobrej i wartościowej książki, zachęcamy byście zmiany rozpoczęli od punktu 5 “Rozwijaj się i ucz!” i sięgnęli po dobrą lekturę 😉

Zimowe wieczory (które na pewno jeszcze przed nami) lub zbliżający się weekend zachęcać mogą do zgłębienia tajemnic zapisanych na kartkach polskiej literatury biznesu 😎

Wsparcie w realizacji projektów szkoleniowych, oraz rozwój kompetencji Twoich i Twojego zespołu.
Poprowadzić firmę na drodze do bycia liderem na rynku.

created&designed by @dandys