W dzisiejszym świecie ważne jest budowanie pozytywnego CUSTOMER EXPERIENCE, czyli wrażeń i doświadczeń klienta, gdy ma kontakt z nami bądź naszą firmą. Jak wskazują badania* co trzeci konsument rezygnuje z usług firmy już po pierwszym niemiłym doświadczeniu 🤭.
Jak wiecie 🤔 negatywne opinie opowiadamy chętniej, zatem złe doświadczenia jednego klienta zostają przekazane szerszej grupie osób. W ten sposób, My jako Firma, tracimy klientów pieniądze jak również czas konieczny na odzyskanie dobrej opinii ‼️
Można temu zapobiec! 🧐
Kluczem do rozwiązania problemu jest wprowadzenie odpowiedniej kultury obsługi klienta w firmie.
* https://www.badanie-opinii.pl/raporty/badanie-jakosci-obslugi-klienta
10 PRZYKAZAŃ OBSŁUGI KLIENTA WG. ROBERTA ZYCH
Robert Zych, szef firmy i handlowiec z ponad 25-letnim doświadczeniem w dziedzinie obsługi klienta, wprowadził do swojej praktyki wskazówki Tony’ego Hsieha opisane w książce „Delivering Happiness”. Stworzył z nich "10 przykazań obsługi klienta", które prezentujemy poniżej.
1️⃣ Zadziwiaj swoją obsługą.
2️⃣ Poddawaj się zmianom i dąż do zmian.
3️⃣ Baw się i bądź trochę dziwny.
4️⃣ Szukaj przygody, bądź kreatywny.
5️⃣ Rozwijaj się i ucz.
6️⃣ Twórz w zespole otwarte i szczere relacje poprzez komunikację.
7️⃣ Twórz pozytywnie myślący zespół i rodzinną atmosferę.
8️⃣ Rób więcej za mniej.
9️⃣ Miej pasję i determinację.
🔟 Bądź skromny.
Każde przykazanie zostało rozwinięte i zobrazowane własnymi doświadczeniami autora w książce 📖 „Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi”.
Nie chcąc odbierać autorowi Jego praw, a Wam przyjemności z czytania dobrej i wartościowej książki, zachęcamy byście zmiany rozpoczęli od punktu 5 "Rozwijaj się i ucz!" i sięgnęli po dobrą lekturę 😉
Zimowe wieczory (które na pewno jeszcze przed nami) lub zbliżający się weekend zachęcać mogą do zgłębienia tajemnic zapisanych na kartkach polskiej literatury biznesu 😎
123 123 123
email@gmail.com
City, Road 12
Wprowadzając dane osobowe do formularza zawartego na stronie gildiatrenerska.pl oraz wysyłając niniejszy formularz, wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych jest dobrowolne aczkolwiek niezbędne do przetworzenia zapytania szkoleniowego. Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajdą Państwo w zakładce <Polityka Prywatności>.
Zastanawiasz się którą ścieżkę rozwoju wybrać?
SKONTAKTUJ SIĘ
Z NAMI!
Chętnie porozmawiamy o Twoich oczekiwaniach oraz zaproponujemy korzystne rozwiązania.