3-DNIOWE WARSZTATY

Z WYKORZYSTANIEM GRY SZKOLENIOWEJ "SKYSCRAPER"

3 pytania

Przeczytaj kiedy i dlaczego warto przeprowadzić grę Skyscraper w swoim zespole

Dowiedz się na czym polega gra Skyscraper

Poznaj szczegóły oferty szkoleniowej

…warsztatów szkoleniowych jako narzędzie umożliwiające początkującym pracownikom przećwiczenie nowo poznanych narzędzi komunikacji, bądź zaawansowanym stworzenie nowych skutecznych metod komunikacji, a potem sprawdzenie ich funkcjonalności w praktyce. 

GRA SZKOLENIOWA IDEALNIE SPRAWDZA SIĘ PODCZAS…

…Sprzedawców, Doradców, Konsultantów, a dokładnie dla wszystkich osób, których jednym z rutynowych obowiązków w pracy jest telefoniczny kontakt w celu uzyskania konkretnego rezultatu. 

… dla Trenerów, Działów HR oraz Kierowników zespołów.

SKYSCRAPER TO GRA SZKOLENIOWA DLA… 

…wykonywanie przez uczestników połączeń telefonicznych do potencjalnych klientów, bądź kontrahentów oraz aktywne tworzenie bazy klientów przy wsparciu Trenera.

Projekt szkoleniowy realizowany jest z dopasowaniem do poziomu wiedzy uczestników: na poziomie podstawowym bądź zaawansowanym.

GŁÓWNĄ CECHĄ INNOWACYJNĄ GRY ORAZ WARSZTATÓW JEST… 

  • szkolenie online wprowadzające do tematu budowania wartości firmy, usługi oraz produktu (3 godziny),
  • 2-dniowe warsztaty stacjonarne z wykorzystaniem gry Skyscraper, które mają na celu wykreowanie oraz wzmocnienie kompetencji i umiejętności sprzedażowych (2 x 8 godzin),
  • wsparcie trenerskie pracowników poprzez przekazywanie zadań wdrożeniowych, dzięki którym zwiększa się szansa na skuteczne wdrożenie przez pracowników nowej wiedzy i umiejętności,
  • consulting mentorski dla właścicieli w trakcie szkoleń oraz w pierwszym miesiącu po zakończeniu warsztatów.

ELEMENTY 3-DNIOWEGO CYKLU SZKOLENIOWEGO

Lorem ipsum dolor sit amet

s

OPIS CYKLU SZKOLENIOWEGO

ŚWIAT GRY

Uczestnicy szkolenia łączą się w pary i wcielają się w rolę pracowników na stanowiskach kierowników budowy oraz dyrektorów sprzedaży w różnych firmach deweloperskich. Jako reprezentanci poszczególnych organizacji konkurują ze sobą budując drapacze chmur, bo każdy chce stać się najbardziej rozpoznawalną firmą na lokalnym rynku. Do tego potrzebują pieniędzy i w tym celu pracownicy pozyskują inwestorów, aby przekonać ich do zainwestowania w ich wieżowiec.

RZECZYWISTOŚĆ

Wychodząc poza grę, uczestnicy rozgrywki realnie prowadzą rozmowy telefoniczne ze swoimi potencjalnymi klientami, bądź kontrahentami w celu przekonania ich np. do spotkania sprzedażowego. W ten sposób wykonują swoją rutynową pracę i jednocześnie dobrze się przy tym bawią oraz uczą się nowych narzędzi komunikacji

OPIS GRY "SKYSCRPAPER"

W CZASIE CYKLU ROZWOJOWEGO, JAK I PO JEGO ZAKOŃCZENIU

 

STYMULATORY ZMIANY

Drugim aspektem na który postawiliśmy szczególny nacisk to zmaksymalizowanie szansy na zmianę. Naszym celem jest zmiana realnego postępowania uczestników w długiej perspektywie czasu, dlatego wprowadziliśmy do cyklu rozwojowego stymulatory zmiany. W elementy wspierające wdrożenie to zadania do wykonania po szkoleniu indywidualne i zespołowe, umożliwienie doświadczenia sukcesu, tworzenie planów postępowania, wyznaczanie celów na przyszłość oraz doradztwo dla menadżera w trakcie cyklu, jak i po jego zakończeniu..

WSPARCIE TRENERA

Kiedy chcesz wspierać swoich Doradców w rozwoju umiejętności interpersonalnych oraz ułatwić im budowanie długofalowych relacji z Klientami.

Kiedy planujesz zatrudnić nowych pracowników bądź masz w zespole początkujących Doradców i zależy Ci na kompleksowym przeszkoleniu ich z obszaru telefonicznego pozyskiwania klientów.

Kiedy Twoje metody motywacyjne nie przynoszą rezultatów, baza nieruchomości nie rośnie, a Ty już nie wiesz jak walczyć z niechęcią pracowników do wykonywania telefonów.

Kiedy chcesz dać okazję do wymiany doświadczeń i zbudować zespołowość oraz współpracę między pracownikami.

Kiedy Twojemu zespołowi brakuje chęci i motywacji do wykonywania połączeń telefonicznych i prowadzenia rozmów z klientami.

KIEDY WARTO PRZEPROWADZIĆ WARSZTATY W SWOIM ZESPOLE

  • x

DLACZEGO WARTO WYKONAĆ x

TRENERZY PROWADZĄCY

Czytaj więcej
o zespole trenerskim

  • Dostęp do platformy, na której będą zamieszczane materiały szkoleniowe.
  • Zestaw 3 zadań wdrożeniowych na platformie e-learningowej oraz konsultację trenerską ws. zrealizowanych zadań.
  • Consulting i wsparcie po szkoleniach we wdrożeniu nowych umiejętności przez pracowników.
  • Zaświadczenie ukończenia kursu potwierdzające udział w szkoleniu.

KAŻDY UCZESTNIK SZKOLENIA OTRZYMUJE:

  • Mentoring w trakcie trwania szkolenia oraz przez miesiąc od zakończenia szkolenia.

MENADŻER ZESPOŁU OTRZYMUJE:

 

6 500 zł netto + 23 % VAT

 

CENA ZA CAŁY CYKL SZKOLENIOWY

Napisz do Nas - odpowiemy na wszystkie Twoje pytania

Twój adres e-mail:
Wpisz treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola

Forma prowadzenia: stacjonarne

Czas trwania: 8 godzin (w tym jedna 45-minutowa przerwa lunchowa)

Cele szkoleniowe:

  • Uczestnik pozna i przećwiczy techniki pozyskowe oparte na technikach sprzedaży.
  • Uczestnik pozna i przećwiczy techniki służące do otworzenia rozmowy z klientem w celu rozpoczęcia dialogu.
  • Uczestnik przećwiczy techniki przejmowania kontroli w trzech formacjach.
  • Uczestnik będzie znał zasady współpracy z klientem oraz wszystkie etapy procesu obsługi klienta.
  • Uczestnik będzie potrafił komunikować się w sposób łagodzący opór klienta oraz będzie umiał zarządzać obiekcjami.

SZKOLENIE NR 2

OTWARCIE ROZMOWY I RADZENIE SOBIE Z OPOREM

Forma prowadzenia: stacjonarne

Czas trwania: 8 godzin (w tym jedna 45-minutowa przerwa lunchowa)

Cele szkoleniowe:

  • Uczestnik dowie się czym jest automotywacja i jak ją stosować.
  • Uczestnik będzie potrafił wyznaczać cel.
  • Uczestnik dowie się czym są modele BWS i BWD oraz ogólny zarys możliwości zastosowania w rozmowie telefonicznej.
  • Uczestnik będzie potrafił skutecznie umówić się na spotkanie z potencjalnym klientem.
  • Uczestnik będzie umiał prowadzić rozmowę sprzedażową z klientem z wykorzystaniem technik sprzedażowych.
  • Uczestnik będzie umiał budować wartość firmy, Doradcy oraz produktu w oczach klienta.

SZKOLENIE NR 3

GRA SZKOLENIOWA „SKYSCRAPER"

Forma prowadzenia: online

Czas trwania: 4 godziny

Cele szkoleniowe:

  • Uczestnik dowie się z jakiego powodu Klienci nie chcą kupić danej nieruchomości i co powoduje, że na inną się decydują.
  • Uczestnik dowie się z jakiego powodu Klienci nie akceptują wynagrodzenia za pośrednictwo i co zrobić by zwiększyć szansę na zaakceptowanie.
  • Uczestnik dowie się jakie są różnice pomiędzy sprzedażą usługi, a produktu oraz jak działaś, aby zmaksymalizować szansę na finalizację transakcji.
  • Uczestnik pozna modele budowania 3 filarów: Potrzeby, Wartości i Zaufania.
  • Uczestnik pozna konkretne przykłady z branży nieruchomości.

SZKOLENIE NR 1

DECYZJE KLIENTÓW (NIE) ZAWSZE LOGICZNE

xyz

Zawarte w zestawie gry szkoleniowej „SKYSCRAPER” materiały umożliwiają pracę z grupą składającą się z maksymalnie 6 osób.

Rekomendujemy grupę z parzystą liczbą osób, a minimalną składającą się z 4 osób, ze względu na konieczność połączenia uczestników w pary oraz dodaną wartość wynikającą z pracy zespołowej.

SZCZEGÓŁY OFERTY SZKOLENIOWEJ

polityka prywatności

123 123 123

email@gmail.com

City, Road 12

Wprowadzając dane osobowe do formularza zawartego na stronie gildiatrenerska.pl oraz wysyłając niniejszy formularz, wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia 2016/679. Podanie danych jest dobrowolne aczkolwiek niezbędne do przetworzenia zapytania szkoleniowego. Więcej informacji dot. ochrony danych osobowych znajdą Państwo w zakładce <Polityka Prywatności>.

Zastanawiasz się którą ścieżkę rozwoju wybrać?

SKONTAKTUJ SIĘ
Z NAMI!

Chętnie porozmawiamy o Twoich oczekiwaniach oraz zaproponujemy korzystne rozwiązania.

Imię i nazwisko
Telefon
E-mail
Wybierz temat
Treść wiadomości
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Wiadomość nie została wysłana.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola.